martes, 18 de junio de 2013

Ikasrurtearen amaiera

2012-13 ikasturtea amaitzear dago eta berehala ikasleak Institutura joango dira; gure ikastetxea utziko dute hurrengo urratsa emateko. Bi urte hauek, batez ere azkena, berehala pasatu zaizkigu. , horrek esan nahi du gustura egon garela. Aurten lan gogorra egin dute eta ahalegindu dira ikasketetan eta haien arteko lizkarrak konpontzen. Nik uste dut harremana estutu dutela eta hori oso garrantzitsua izango da hemendik kanpo elkarrekin egoteko.Asko ikasi dute eta iritzia emateko aukera izan dute.Luze hitz egin dute eta gehienetan akordio batera ailegatu dira, nahiz eta batzuetan haserretu; batez ere baloirik gabeko egunetan, edo patioko jolasak zeudenean. Futbolak ere arazoak sortarazi dizkigu, baina lasaituz gero eta hitz eginez konpondu ditugu. Urte gogorra izan da emaitza onak ateratzeko presioa nabaritu dutelako, baina ondo pasatzeko uneak ere egon dira. Nik orokorrean esan ahal dut erreza izan dela ikasle hauekin lan egitea eta sortutako giroa polita izan dela. Gurasoekin ere harreman ona izan dut eta behar izan dudanerako laguntzeko prest egon dira. Hori dela eta espero dut datorren ikasturtean ondo jarraitzea. Ondo pasa oporretan!

1 comentario:

  1. Oso ondo pasatu dut eskola honetan, baina institutora joan behar dut.
    Agur Rontegi,Agur!! :,(

    ResponderEliminar